Etyka testowaniaChyba każdy pracujący w obszarze zapewnienia i kontroli jakości przeżył kiedyś dylemat – mówić o problemach, czy nie? Informować klienta, że jakość tworzonej aplikacji znacznie odbiega od oczekiwań (i często zapewnień kierownictwa projektu ze strony dostawcy oprogramowania)? Ulec presji developerów i Kierownika Projektu i „nie zauważać” pewnych błędów w testowanym systemie? Skrócić czas testów i pominąć pewne przypadki testowe, ponieważ z powodu przeciągania się developmentu „zabrakło czasu” na testy? |
Zarządzanie projektami
- 1
- 2
Polecamy
-
Animacja komputerowa. Algorytmy i techniki -
Inżynieria oprogramowania -
Box2D: fizyczny świat w pudełku -
JavaScript dla dzieci. Programowanie na wesoło -
Controlling procesów -
Urządzenia techniki komputerowej cz. I Jak działa komputer? -
PTC MathCAD Prime 3.0. Obliczenia i programowanie -
Magia Ruby -
ECDL. Bazy danych. Moduł 5 ECDL. Bazy danych. Moduł 5 -
Programowanie w języku R. Analiza danych. Obliczenia. Symulacje -
OpenCL. Akceleracja GPU w praktyce -
Grafika 3D czasu rzeczywistego. Nowoczesny OpenGL -
Praktyczna analiza powłamaniowa -
Akademia sieci Cisco. CCNA Exploration. Semestr 2 -
Praktyczna inżynieria wsteczna -
Akademia sieci Cisco. CCNA Exploration. Semestr 1 -
Android w praktyce. Projektowanie aplikacji -
Algorytmy -
Oficjalny podręcznik ScratchJr -
Java. Programowanie praktyczne od podstaw -
AutoCAD 2016/LT2016/360+. Kurs projektowania parametrycznego i nieparametrycznego 2D i 3D -
Akademia sieci Cisco. CCNA. Pełny przegląd poleceń -
Inżynieria wymagań w praktyce -
ECDL na skróty z CD (Edycja 2012) -
Teoria i algorytmy sterowania -
Nauka Programowania z Minecraftem -
Zawód tester -
Tworzenie i obróbka filmów dla dzieci -
Akademia sieci Cisco. CCNA Exploration. Semestr 4 -
Kurs kadry i płace. Edycja 2015 -
Piksele, wektory i inne stwory -
Testowanie i jakość oprogramowania. Modele, techniki, narzędzia -
ECDL Advanced na skróty z CD-ROM (Edycja 2012) -
Analityk systemów -
Bezpieczeństwo informacyjne -
Urządzenia techniki komputerowej. Cz. 2 Urządzenia peryferyjne i interfejsy -
Twórz własne gry komputerowe w Pythonie -
Akademia sieci Cisco. CCNA Exploration. Semestr 3 -
Zrozumieć programowanie -
SCRUM i nie tylko. Teoria i praktyka w metodach Agile -
Świat poza jQuery. Biblioteki: AngularJS, KnockoutJS i BackboneJS -
Arduino dla dzieci. Poznaj świat elektroniki i programowania -
Księga animacji LEGO