W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj
X

Księgarnia PWN

   

   

   

   

.

.

   

   

   

   

Bezpłatny newsletter


Artykuły

PyCon PL 2015 - Call for Proposals

PyCon PL 2015 - Call for Proposals

Organizatorzy konferencji PyCon PL 2015 uruchomili Call for Proposals, czyli nabór na propozycję prelekcji, warsztatów, paneli dyskusyjnych oraz innych aktywności konferencyjnych. Zaakceptowani prowadzący, którzy spełnią warunki przestawione w Call for Proposals, otrzymają darmowy bilet na konferencję. Termin zgłoszeń mija z dniem 15 lipca 2015.  

Czytaj dalej »

Shadery – czym są?

Shadery – czym są?

„Shadery. Zaawansowane programowanie w GLSL” Karola Sobiesiaka i Piotra Sydowa to książka, która wprowadzi czytelników w świat zaawansowanego programowania – jego architektury i procesu. Jest to pierwsza na świecie książka omawiająca najnowszą wersje języka GLSL 4.50 Shadery. Lektura obowiązkowa dla każdego, kto chce zajmować się programowaniem procesorów graficznych.

Czytaj dalej »

Inżynieria wymagań – wywiad z Karoliną Zmitrowicz, autorką książki „Analityk systemów”

Inżynieria wymagań – wywiad z Karoliną Zmitrowicz, autorką książki „Analityk systemów”

Czym jest inżynieria wymagań i jakie czynności wchodzą w jej skład? Czym są wymagania? Jakie miejsce w przedsięwzięciu informatyczny zajmuje inżynieria wymagań i jakie ma znaczenie dla sukcesu projektu? Odpowiada Karolina Zmitrowicz, autorka książki „Analityk systemów. Przygotowanie do egzaminu z inżynierii wymagań” i trener w dziedzinie inżynierii wymagań oraz analizy biznesowej.

Czytaj dalej »

Metody Agile w Polsce

Metody Agile w Polsce

Krystian Kaczor, autor książki „SCRUM i nie tylko”, opowiada o perspektywach rozwoju metod Agile w Polsce. W jakim miejscu się znajdujemy i dokąd zmierzamy? Posłuchajcie sami!

Czytaj dalej »

Grafika 3D czasu rzeczywistego – Nowoczesny OpenGL

Grafika 3D czasu rzeczywistego – Nowoczesny OpenGL

Możliwość programowania kart graficznych to obecnie standard w programowaniu grafiki 3D, a jednocześnie cały czas atrakcyjna nowość w programowaniu ogólnego przeznaczenia. W jaki sposób zacząć korzystać z możliwości tworzenia tzw. shaderów wykonywanych przez procesor karty graficznej oraz jak je skompilować?

Czytaj dalej »

Internet bez tajemnic – Cyfrowy świat seniora

Internet bez tajemnic – Cyfrowy świat seniora

Dzisiejszy świat bez komputera? Niewyobrażalne!

Z urządzeń mobilnych nie korzystają już tylko młodzi ludzie – robi to coraz więcej seniorów. Chcecie, aby Wasi rodzice zaczęli korzystać z urządzeń mobilnych bez strachu przed czymś nowym? Jeżeli tak, to proponujemy idealny prezent na Dzień Ojca. Seria Cyfrowy świat 60+ pomoże osobom starszym zaprzyjaźnić się z komputerem i komórką.

Czytaj dalej »

Kim jest Agile Tester?

Kim jest Agile Tester?

Świat przyspiesza – potok informacji nie ma końca, dlatego potrzebujemy szybkich i skutecznych metod wytwarzania nowych produktów. W tym własnie celu opracowane zostały metody i frameworki Agile, za Scrum na czele.

Czytaj dalej »

Polecamy

Partnerzy