Visual Studio LigthSwitch - Czyli aplikacja biznesowa w jeden wieczórNa początek powiedzmy sobie pokrótce, czym właściwie jest aplikacja biznesowa. Nie ma tutaj jakby jednej definicji pasującej do wszystkich przypadków. Nie mniej jednak postarajmy się wymienić część wspólnych cech, które będą powtarzać się niemal w każdym przypadku. Po pierwsze dane, aplikacja musi na czymś pracować. Po drugie możliwość swobodnej pracy na nich. Po trzecie niedopuszczenie do tego, aby nieprawidłowe dane wpadły do systemu. Punkty te mogą wydawać się banalne i oczywiste pamiętajmy jednak, że ktoś (zwykle ktoś z nas) musi je zaprogramować. Kosztuje to czas oraz musi być wykonane dobrze, ponieważ biznes tego wymaga. Dlatego właśnie pokażę, w jaki sposób można stworzyć aplikację biznesową w jeden wieczór. |
Polecamy
-
Inżynieria oprogramowania -
Kurs księgowości komputerowej (wydanie 2015) -
Zawód tester -
Android w praktyce. Projektowanie aplikacji -
Kurs kadry i płace. Edycja 2015 -
Animacja komputerowa. Algorytmy i techniki -
Teoria i algorytmy sterowania -
Controlling procesów -
ECDL Advanced na skróty z CD-ROM (Edycja 2012) -
JavaScript dla dzieci. Programowanie na wesoło -
Grafika 3D czasu rzeczywistego. Nowoczesny OpenGL -
Akademia sieci Cisco. CCNA Exploration. Semestr 2 -
Box2D: fizyczny świat w pudełku -
Praktyczna inżynieria wsteczna -
SCRUM i nie tylko. Teoria i praktyka w metodach Agile -
Urządzenia techniki komputerowej cz. I Jak działa komputer? -
Bezpieczeństwo informacyjne -
Tworzenie i obróbka filmów dla dzieci -
Magia Ruby -
Akademia sieci Cisco. CCNA. Pełny przegląd poleceń -
Programowanie w języku R. Analiza danych. Obliczenia. Symulacje -
Księga animacji LEGO -
Akademia sieci Cisco. CCNA Exploration. Semestr 4 -
Akademia sieci Cisco. CCNA Exploration. Semestr 3 -
Piksele, wektory i inne stwory -
Urządzenia techniki komputerowej. Cz. 2 Urządzenia peryferyjne i interfejsy -
Inżynieria wymagań w praktyce -
Analityk systemów -
AutoCAD 2016/LT2016/360+. Kurs projektowania parametrycznego i nieparametrycznego 2D i 3D -
OpenCL. Akceleracja GPU w praktyce -
Zrozumieć programowanie -
Świat poza jQuery. Biblioteki: AngularJS, KnockoutJS i BackboneJS -
ECDL. Bazy danych. Moduł 5 ECDL. Bazy danych. Moduł 5 -
Java. Programowanie praktyczne od podstaw -
Akademia sieci Cisco. CCNA Exploration. Semestr 1 -
Nauka Programowania z Minecraftem -
PTC MathCAD Prime 3.0. Obliczenia i programowanie -
Arduino dla dzieci. Poznaj świat elektroniki i programowania -
Twórz własne gry komputerowe w Pythonie -
Oficjalny podręcznik ScratchJr -
Testowanie i jakość oprogramowania. Modele, techniki, narzędzia -
Algorytmy -
ECDL na skróty z CD (Edycja 2012)