Inżynieria wymagań - podstawowe definicje oraz klasyfikacjePunktem startowym dla inżynierii wymagań jest tak zwany problem biznesowy. Opisuje on potrzebę czy cel biznesowy, które będą rozwiązane przez docelowy produkt. Problem biznesowy – jak nazwa wskazuje – w ujęciu biznesowym opisuje, „co chcemy osiągnąć”. Na tym etapie nie ma mowy o szczegółach planowanego produktu czy aspektach implementacyjnych. Koncentrujemy się na potrzebie. Przykładem problemu biznesowego jest potrzeba optymalizacji procesu obsługi klienta. |
Polecamy
-
Teoria i algorytmy sterowania -
Inżynieria wymagań w praktyce -
Praktyczna analiza powłamaniowa -
Twórz własne gry komputerowe w Pythonie -
Programowanie w języku R. Analiza danych. Obliczenia. Symulacje -
Księga animacji LEGO -
Arduino dla dzieci. Poznaj świat elektroniki i programowania -
Kurs księgowości komputerowej (wydanie 2015) -
Kurs kadry i płace. Edycja 2015 -
Animacja komputerowa. Algorytmy i techniki -
ECDL na skróty z CD (Edycja 2012) -
Zrozumieć programowanie -
Piksele, wektory i inne stwory -
Akademia sieci Cisco. CCNA Exploration. Semestr 4 -
Magia Ruby -
SCRUM i nie tylko. Teoria i praktyka w metodach Agile -
Oficjalny podręcznik ScratchJr -
ECDL Advanced na skróty z CD-ROM (Edycja 2012) -
Java. Programowanie praktyczne od podstaw -
Inżynieria oprogramowania -
Tworzenie i obróbka filmów dla dzieci -
JavaScript dla dzieci. Programowanie na wesoło -
Algorytmy -
Akademia sieci Cisco. CCNA Exploration. Semestr 2 -
Akademia sieci Cisco. CCNA. Pełny przegląd poleceń -
Urządzenia techniki komputerowej cz. I Jak działa komputer? -
Akademia sieci Cisco. CCNA Exploration. Semestr 3 -
Zawód tester -
Box2D: fizyczny świat w pudełku -
Praktyczna inżynieria wsteczna -
Analityk systemów -
Bezpieczeństwo informacyjne -
Świat poza jQuery. Biblioteki: AngularJS, KnockoutJS i BackboneJS -
Nauka Programowania z Minecraftem -
ECDL. Bazy danych. Moduł 5 ECDL. Bazy danych. Moduł 5 -
PTC MathCAD Prime 3.0. Obliczenia i programowanie -
Akademia sieci Cisco. CCNA Exploration. Semestr 1 -
Android w praktyce. Projektowanie aplikacji -
Testowanie i jakość oprogramowania. Modele, techniki, narzędzia -
OpenCL. Akceleracja GPU w praktyce -
Controlling procesów -
Urządzenia techniki komputerowej. Cz. 2 Urządzenia peryferyjne i interfejsy -
Grafika 3D czasu rzeczywistego. Nowoczesny OpenGL