Inżynieria Wymagań i Analiza Biznesowa RE-Challenge – Forum z Okrągłymi StołamiWraz ze stowarzyszeniem Inżynierii Wymagań zapraszamy na Forum z Okrągłymi Stołami – Inżynieria Wymagań i Analiza Biznesowa RE-Challenge – które odbędzie się w Warszawie 15 maja 2015 roku. |
Polecamy
-
ECDL na skróty z CD (Edycja 2012) -
SCRUM i nie tylko. Teoria i praktyka w metodach Agile -
Inżynieria wymagań w praktyce -
Java. Programowanie praktyczne od podstaw -
Analityk systemów -
Akademia sieci Cisco. CCNA Exploration. Semestr 3 -
Akademia sieci Cisco. CCNA Exploration. Semestr 1 -
Nauka Programowania z Minecraftem -
Animacja komputerowa. Algorytmy i techniki -
AutoCAD 2016/LT2016/360+. Kurs projektowania parametrycznego i nieparametrycznego 2D i 3D -
Programowanie w języku R. Analiza danych. Obliczenia. Symulacje -
Inżynieria oprogramowania -
ECDL. Bazy danych. Moduł 5 ECDL. Bazy danych. Moduł 5 -
Akademia sieci Cisco. CCNA Exploration. Semestr 2 -
Akademia sieci Cisco. CCNA Exploration. Semestr 4 -
Kurs kadry i płace. Edycja 2015 -
OpenCL. Akceleracja GPU w praktyce -
Arduino dla dzieci. Poznaj świat elektroniki i programowania -
Piksele, wektory i inne stwory -
Controlling procesów -
Testowanie i jakość oprogramowania. Modele, techniki, narzędzia -
Zrozumieć programowanie -
Zawód tester -
Android w praktyce. Projektowanie aplikacji -
Oficjalny podręcznik ScratchJr -
Box2D: fizyczny świat w pudełku -
Tworzenie i obróbka filmów dla dzieci -
JavaScript dla dzieci. Programowanie na wesoło -
Kurs księgowości komputerowej (wydanie 2015) -
Akademia sieci Cisco. CCNA. Pełny przegląd poleceń -
Świat poza jQuery. Biblioteki: AngularJS, KnockoutJS i BackboneJS -
PTC MathCAD Prime 3.0. Obliczenia i programowanie -
Grafika 3D czasu rzeczywistego. Nowoczesny OpenGL -
Praktyczna analiza powłamaniowa -
Księga animacji LEGO -
Praktyczna inżynieria wsteczna -
Teoria i algorytmy sterowania -
Bezpieczeństwo informacyjne -
Magia Ruby -
ECDL Advanced na skróty z CD-ROM (Edycja 2012) -
Urządzenia techniki komputerowej. Cz. 2 Urządzenia peryferyjne i interfejsy -
Urządzenia techniki komputerowej cz. I Jak działa komputer? -
Twórz własne gry komputerowe w Pythonie