OpenCL. Akceleracja GPU w praktyce - materiały dodatkoweKsiążka jest skierowana do programistów, którzy chcą się zapoznać z technologią OpenCL W publikacji duży nacisk został położony na przedstawienie konkretnych przykładów (wraz z komentarzem opisującym sposób implementacji danego przykładu oraz techniczne aspekty danego problemu). Zaprezentowane zostały także sposoby wykorzystywania OpenCL do realizacji różnych zadań obliczeniowych. Praktyczne przykłady obejmują zagadnienia m.in. z algebry liniowej. W książce znajdują się także przykłady przetwarzania grafiki. Ze względu na charakter OpenCL opisano również sposoby korzystania z możliwości OpenCL oferowanych przez różne dodatkowe biblioteki, a także pakiety ułatwiające współpracę z technologią OpenCL. Uzupełnieniem publikacji są bardziej zaawansowane przykłady rozwiązywania równań różniczkowych czy też przedstawienie metody Black Scholes. |
Polecamy
-
Teoria i algorytmy sterowania -
Praktyczna inżynieria wsteczna -
Piksele, wektory i inne stwory -
Box2D: fizyczny świat w pudełku -
Akademia sieci Cisco. CCNA Exploration. Semestr 4 -
SCRUM i nie tylko. Teoria i praktyka w metodach Agile -
Android w praktyce. Projektowanie aplikacji -
AutoCAD 2016/LT2016/360+. Kurs projektowania parametrycznego i nieparametrycznego 2D i 3D -
Zawód tester -
JavaScript dla dzieci. Programowanie na wesoło -
Akademia sieci Cisco. CCNA Exploration. Semestr 1 -
Arduino dla dzieci. Poznaj świat elektroniki i programowania -
Nauka Programowania z Minecraftem -
ECDL na skróty z CD (Edycja 2012) -
Grafika 3D czasu rzeczywistego. Nowoczesny OpenGL -
Świat poza jQuery. Biblioteki: AngularJS, KnockoutJS i BackboneJS -
Animacja komputerowa. Algorytmy i techniki -
Księga animacji LEGO -
Kurs kadry i płace. Edycja 2015 -
Magia Ruby -
ECDL. Bazy danych. Moduł 5 ECDL. Bazy danych. Moduł 5 -
Algorytmy -
Analityk systemów -
Bezpieczeństwo informacyjne -
Inżynieria oprogramowania -
ECDL Advanced na skróty z CD-ROM (Edycja 2012) -
Programowanie w języku R. Analiza danych. Obliczenia. Symulacje -
Zrozumieć programowanie -
Urządzenia techniki komputerowej. Cz. 2 Urządzenia peryferyjne i interfejsy -
Kurs księgowości komputerowej (wydanie 2015) -
Tworzenie i obróbka filmów dla dzieci -
Akademia sieci Cisco. CCNA. Pełny przegląd poleceń -
Praktyczna analiza powłamaniowa -
Akademia sieci Cisco. CCNA Exploration. Semestr 3 -
Inżynieria wymagań w praktyce -
Oficjalny podręcznik ScratchJr -
Testowanie i jakość oprogramowania. Modele, techniki, narzędzia -
Akademia sieci Cisco. CCNA Exploration. Semestr 2 -
Twórz własne gry komputerowe w Pythonie -
Controlling procesów -
Java. Programowanie praktyczne od podstaw -
PTC MathCAD Prime 3.0. Obliczenia i programowanie -
OpenCL. Akceleracja GPU w praktyce