Tworzenie i obróbka filmów dla dzieciWideo to dla nas zwykle krótkie, zarejestrowane telefonem filmy albo superprodukcje z ogromną ilością efektów specjalnych. Jeśli nigdy wcześniej nie próbowałeś stworzyć filmu, ta książka jest właśnie dla Ciebie. |
Technika komputerowa
Polecamy
-
JavaScript dla dzieci. Programowanie na wesoło -
Animacja komputerowa. Algorytmy i techniki -
Controlling procesów -
Kurs kadry i płace. Edycja 2015 -
Akademia sieci Cisco. CCNA Exploration. Semestr 2 -
Arduino dla dzieci. Poznaj świat elektroniki i programowania -
Testowanie i jakość oprogramowania. Modele, techniki, narzędzia -
Tworzenie i obróbka filmów dla dzieci -
ECDL. Bazy danych. Moduł 5 ECDL. Bazy danych. Moduł 5 -
Oficjalny podręcznik ScratchJr -
Algorytmy -
Zawód tester -
Nauka Programowania z Minecraftem -
AutoCAD 2016/LT2016/360+. Kurs projektowania parametrycznego i nieparametrycznego 2D i 3D -
Bezpieczeństwo informacyjne -
Box2D: fizyczny świat w pudełku -
Akademia sieci Cisco. CCNA Exploration. Semestr 1 -
Księga animacji LEGO -
Akademia sieci Cisco. CCNA Exploration. Semestr 3 -
Teoria i algorytmy sterowania -
PTC MathCAD Prime 3.0. Obliczenia i programowanie -
Magia Ruby -
Akademia sieci Cisco. CCNA Exploration. Semestr 4 -
SCRUM i nie tylko. Teoria i praktyka w metodach Agile -
Praktyczna analiza powłamaniowa -
Inżynieria wymagań w praktyce -
Inżynieria oprogramowania -
Zrozumieć programowanie -
Urządzenia techniki komputerowej. Cz. 2 Urządzenia peryferyjne i interfejsy -
Piksele, wektory i inne stwory -
Kurs księgowości komputerowej (wydanie 2015) -
Urządzenia techniki komputerowej cz. I Jak działa komputer? -
Analityk systemów -
Akademia sieci Cisco. CCNA. Pełny przegląd poleceń -
Grafika 3D czasu rzeczywistego. Nowoczesny OpenGL -
Java. Programowanie praktyczne od podstaw -
ECDL Advanced na skróty z CD-ROM (Edycja 2012) -
Twórz własne gry komputerowe w Pythonie -
OpenCL. Akceleracja GPU w praktyce -
ECDL na skróty z CD (Edycja 2012) -
Praktyczna inżynieria wsteczna -
Programowanie w języku R. Analiza danych. Obliczenia. Symulacje -
Android w praktyce. Projektowanie aplikacji