Piksele, wektory i inne stworyGrafika komputerowa zazwyczaj kojarzy się z wyretuszowanymi zdjęciami modeli i modelek. W rzeczywistości daje nam o wiele większe możliwości. |
Programy użytkowe
Polecamy
-
Akademia sieci Cisco. CCNA Exploration. Semestr 3 -
Bezpieczeństwo informacyjne -
JavaScript dla dzieci. Programowanie na wesoło -
Controlling procesów -
Świat poza jQuery. Biblioteki: AngularJS, KnockoutJS i BackboneJS -
Box2D: fizyczny świat w pudełku -
Zrozumieć programowanie -
Księga animacji LEGO -
ECDL Advanced na skróty z CD-ROM (Edycja 2012) -
Nauka Programowania z Minecraftem -
Tworzenie i obróbka filmów dla dzieci -
Algorytmy -
AutoCAD 2016/LT2016/360+. Kurs projektowania parametrycznego i nieparametrycznego 2D i 3D -
Akademia sieci Cisco. CCNA Exploration. Semestr 2 -
Programowanie w języku R. Analiza danych. Obliczenia. Symulacje -
Inżynieria oprogramowania -
Akademia sieci Cisco. CCNA Exploration. Semestr 1 -
Magia Ruby -
Arduino dla dzieci. Poznaj świat elektroniki i programowania -
Grafika 3D czasu rzeczywistego. Nowoczesny OpenGL -
Kurs księgowości komputerowej (wydanie 2015) -
Oficjalny podręcznik ScratchJr -
Kurs kadry i płace. Edycja 2015 -
Testowanie i jakość oprogramowania. Modele, techniki, narzędzia -
ECDL na skróty z CD (Edycja 2012) -
Akademia sieci Cisco. CCNA. Pełny przegląd poleceń -
Piksele, wektory i inne stwory -
Praktyczna analiza powłamaniowa -
Teoria i algorytmy sterowania -
Urządzenia techniki komputerowej. Cz. 2 Urządzenia peryferyjne i interfejsy -
Zawód tester -
ECDL. Bazy danych. Moduł 5 ECDL. Bazy danych. Moduł 5 -
Akademia sieci Cisco. CCNA Exploration. Semestr 4 -
Java. Programowanie praktyczne od podstaw -
Analityk systemów -
Praktyczna inżynieria wsteczna -
Twórz własne gry komputerowe w Pythonie -
Animacja komputerowa. Algorytmy i techniki -
Android w praktyce. Projektowanie aplikacji -
OpenCL. Akceleracja GPU w praktyce -
Urządzenia techniki komputerowej cz. I Jak działa komputer? -
PTC MathCAD Prime 3.0. Obliczenia i programowanie -
Inżynieria wymagań w praktyce