Księgarnia PWN

   

   

   

   

   

   

   

   

.

.

Bezpłatny newsletter


Programowanie

Zawód tester

Zawód tester

Publikacja całościowo opisuje wszystkie aspekty zawodu, odpowiedzialności testerskiej oraz wymagane kompetencje miękkie i twarde. Robi to w odwołaniu do realiów rynkowych i współczesnych trendów.

Czytaj dalej »

Praktyczna inżynieria wsteczna

Praktyczna inżynieria wsteczna

Inżynieria wsteczna oprogramowania jest procesem dogłębnej analizy bibliotek, aplikacji i systemów, których kod źródłowy nie jest dostępny dla badacza. Umożliwia ona zarówno odtworzenie i pełne zrozumienie logiki konkretnego programu, jak i poszerzenie wiedzy na temat sposobu działania współczesnych procesorów, kompilatorów czy całych systemów operacyjnych. Umiejętność ta może zostać użyta do odkrywania i eksploitacji luk bezpieczeństwa, analizy złośliwego oprogramowania, a nawet podejmowania bardziej świadomych decyzji programistycznych i łatwiejszego radzenia sobie z błędami we własnym kodzie.

Czytaj dalej »

Twórz własne gry komputerowe w Pythonie

Twórz własne gry komputerowe w Pythonie

NIE POPRZESTAWAJ NA GRANIU – ZACZNIJ PISAĆ WŁASNE GRY!

Z książki Twórz w języku Python własne gry komputerowe dowiesz się, jak tworzyć gry komputerowe w tym popularnym języku programowania. Nawet jeżeli jest to twoje pierwsze spotkanie z programowaniem.

Czytaj dalej »

Magia Ruby

Magia Ruby

Ruby to doskonały język programowania dla początkujących: łatwy do nauczenia, o dużych możliwościach i fajny w użyciu! Czyż nauka nie jest jednak ciekawsza, gdy pomagają nam czarodzieje i smoki?

Czytaj dalej »

Oficjalny podręcznik ScratchJr

Oficjalny podręcznik ScratchJr

Zabawa z programowaniem!

ScratchJr to bezpłatny język wprowadzający do programowania komputerowego, który działa na urządzeniach iPad oraz na tabletach z systemem Android. ScratchJr powstał na bazie Scratcha, bardzo popularnego języka programowania, używanego przez miliony dzieci na całym świecie, i pozwala jeszcze młodszym dzieciom tworzyć ich własne wesołe animacje, interaktywne opowiadania i dynamiczne gry.

Czytaj dalej »

Zrozumieć programowanie

Zrozumieć programowanie

Książka jest techniczno - popularyzacyjną pozycją traktującą o programowaniu oraz
tematach pokrewnych, i jest napisana z myślą o początkujących oraz średnio-zaawansowanych programistach, a także osobach, które dopiero chcą rozpocząć przygodę z programowaniem.

Celem publikacji jest przedstawienie ciekawych elementów programowania oraz ekosystemu programistycznego, a także przedstawienie sposobów radzenia sobie z podstawowymi problemami, oraz wyjaśnienia w przystępny sposób pewnych elementów, z którymi często osoby początkujące oraz średnio-zaawansowane mają trudności.

Czytaj dalej »

Arduino dla dzieci. Poznaj  świat elektroniki i programowania

Arduino dla dzieci. Poznaj świat elektroniki i programowania

Arduino dla dzieci to wprowadzenie do elektroniki i programowania. Dzięki niej dzieci dowiedzą się, a rodzice przypomną sobie, czym różni się prąd stały od zmiennego oraz poznają podstawowe elementy programowania – stałe, zmienne, instrukcje.

W książce pokazano praktyczne zastosowanie Arduino. Książka jest bogato ilustrowana i pokazuje, jak zaczynając od prostych instrukcji, zbudować robota, który będzie się poruszał po wytyczonym torze. 

Czytaj dalej »

OpenCL. Akceleracja GPU w praktyce

OpenCL. Akceleracja GPU w praktyce

Książka jest kierowana do programistów, którzy chcą zapoznać się z technologią OpenCL. Dlatego, w książce oprócz przedstawienia czym jest OpenCL znajdują się też przykłady sposoby wykorzystania OpenCL. Ze względu na charakter technologii mogą one obejmować kilka języków programowania: C/C++, Java, Python.

Czytaj dalej »

Polecamy

Partnerzy