Piksele, wektory i inne stworyGrafika komputerowa zazwyczaj kojarzy się z wyretuszowanymi zdjęciami modeli i modelek. W rzeczywistości daje nam o wiele większe możliwości. |
Polecamy
-
Tworzenie i obróbka filmów dla dzieci -
Kurs księgowości komputerowej (wydanie 2015) -
Android w praktyce. Projektowanie aplikacji -
Urządzenia techniki komputerowej. Cz. 2 Urządzenia peryferyjne i interfejsy -
Algorytmy -
AutoCAD 2016/LT2016/360+. Kurs projektowania parametrycznego i nieparametrycznego 2D i 3D -
ECDL na skróty z CD (Edycja 2012) -
Zrozumieć programowanie -
Java. Programowanie praktyczne od podstaw -
Testowanie i jakość oprogramowania. Modele, techniki, narzędzia -
Bezpieczeństwo informacyjne -
Controlling procesów -
Grafika 3D czasu rzeczywistego. Nowoczesny OpenGL -
ECDL Advanced na skróty z CD-ROM (Edycja 2012) -
Praktyczna inżynieria wsteczna -
Analityk systemów -
Kurs kadry i płace. Edycja 2015 -
Akademia sieci Cisco. CCNA Exploration. Semestr 4 -
Magia Ruby -
Arduino dla dzieci. Poznaj świat elektroniki i programowania -
Animacja komputerowa. Algorytmy i techniki -
Akademia sieci Cisco. CCNA. Pełny przegląd poleceń -
SCRUM i nie tylko. Teoria i praktyka w metodach Agile -
Urządzenia techniki komputerowej cz. I Jak działa komputer? -
Teoria i algorytmy sterowania -
Inżynieria wymagań w praktyce -
PTC MathCAD Prime 3.0. Obliczenia i programowanie -
Programowanie w języku R. Analiza danych. Obliczenia. Symulacje -
Akademia sieci Cisco. CCNA Exploration. Semestr 2 -
Piksele, wektory i inne stwory -
Zawód tester -
Akademia sieci Cisco. CCNA Exploration. Semestr 3 -
Praktyczna analiza powłamaniowa -
ECDL. Bazy danych. Moduł 5 ECDL. Bazy danych. Moduł 5 -
Oficjalny podręcznik ScratchJr -
Akademia sieci Cisco. CCNA Exploration. Semestr 1 -
Inżynieria oprogramowania -
Twórz własne gry komputerowe w Pythonie -
Księga animacji LEGO -
Box2D: fizyczny świat w pudełku -
Świat poza jQuery. Biblioteki: AngularJS, KnockoutJS i BackboneJS -
JavaScript dla dzieci. Programowanie na wesoło -
OpenCL. Akceleracja GPU w praktyce