Scrum w teorii i w praktyce – opowiada Krystian KaczorKsiążka Krystiana Kaczora tłumaczy teorię i prezentuje praktykę zarządzania projektami za pomocą metod winnych. W przystępny sposób przedstawiono w niej metody Agile i to, jak w pełni wykorzystać ich potencjał. Zapraszamy do odsłuchania wypowiedzi, w której autor tłumaczy, czym są metody Agile oraz czego na temat ich stosowania można dowiedzieć się z jego książki. |
Zarządzanie projektami
- 1
- 2
Polecamy
-
ECDL Advanced na skróty z CD-ROM (Edycja 2012) -
ECDL. Bazy danych. Moduł 5 ECDL. Bazy danych. Moduł 5 -
SCRUM i nie tylko. Teoria i praktyka w metodach Agile -
Urządzenia techniki komputerowej. Cz. 2 Urządzenia peryferyjne i interfejsy -
Algorytmy -
Bezpieczeństwo informacyjne -
Akademia sieci Cisco. CCNA Exploration. Semestr 1 -
Analityk systemów -
Oficjalny podręcznik ScratchJr -
PTC MathCAD Prime 3.0. Obliczenia i programowanie -
AutoCAD 2016/LT2016/360+. Kurs projektowania parametrycznego i nieparametrycznego 2D i 3D -
Kurs kadry i płace. Edycja 2015 -
Twórz własne gry komputerowe w Pythonie -
Kurs księgowości komputerowej (wydanie 2015) -
Praktyczna inżynieria wsteczna -
Zrozumieć programowanie -
Magia Ruby -
OpenCL. Akceleracja GPU w praktyce -
Księga animacji LEGO -
Inżynieria wymagań w praktyce -
Android w praktyce. Projektowanie aplikacji -
Animacja komputerowa. Algorytmy i techniki -
JavaScript dla dzieci. Programowanie na wesoło -
Teoria i algorytmy sterowania -
Testowanie i jakość oprogramowania. Modele, techniki, narzędzia -
Praktyczna analiza powłamaniowa -
Programowanie w języku R. Analiza danych. Obliczenia. Symulacje -
Controlling procesów -
Zawód tester -
Akademia sieci Cisco. CCNA Exploration. Semestr 2 -
Akademia sieci Cisco. CCNA. Pełny przegląd poleceń -
Box2D: fizyczny świat w pudełku -
Arduino dla dzieci. Poznaj świat elektroniki i programowania -
Tworzenie i obróbka filmów dla dzieci -
Inżynieria oprogramowania -
Grafika 3D czasu rzeczywistego. Nowoczesny OpenGL -
ECDL na skróty z CD (Edycja 2012) -
Java. Programowanie praktyczne od podstaw -
Świat poza jQuery. Biblioteki: AngularJS, KnockoutJS i BackboneJS -
Piksele, wektory i inne stwory -
Akademia sieci Cisco. CCNA Exploration. Semestr 4 -
Urządzenia techniki komputerowej cz. I Jak działa komputer? -
Nauka Programowania z Minecraftem