Programowanie wieloplatformowe z C++ i wxWidgets 3Biblioteka wxWidgets jest potężnym, wieloplatformowym narzędziem, stworzonym do pisania aplikacji okienkowych, przeznaczonych dla wszystkich popularnych systemów operacyjnych. Jest ona wzbogacona o szereg narzędzi, umożliwiających realizację większości zadań i wymagań stawianych przed nowoczesnymi programami - w tym m.in. pełną obsługę współbieżności, obsługę protokołów sieciowych, czy też obsługę nowoczesnego OpenGL. Co ważne, licencja wxWidgets pozwala na jej dowolne wykorzystanie w projektach każdego rodzaju, natomiast bogaty zestaw rozszerzeń znakomicie zwiększa zakres, w którym może być stosowana. |
Polecamy
-
Java. Programowanie praktyczne od podstaw -
Bezpieczeństwo informacyjne -
JavaScript dla dzieci. Programowanie na wesoło -
Praktyczna inżynieria wsteczna -
Praktyczna analiza powłamaniowa -
Twórz własne gry komputerowe w Pythonie -
Arduino dla dzieci. Poznaj świat elektroniki i programowania -
Teoria i algorytmy sterowania -
PTC MathCAD Prime 3.0. Obliczenia i programowanie -
Grafika 3D czasu rzeczywistego. Nowoczesny OpenGL -
Zawód tester -
Kurs kadry i płace. Edycja 2015 -
Akademia sieci Cisco. CCNA Exploration. Semestr 3 -
Akademia sieci Cisco. CCNA. Pełny przegląd poleceń -
Oficjalny podręcznik ScratchJr -
ECDL. Bazy danych. Moduł 5 ECDL. Bazy danych. Moduł 5 -
Inżynieria oprogramowania -
Algorytmy -
Akademia sieci Cisco. CCNA Exploration. Semestr 4 -
Programowanie w języku R. Analiza danych. Obliczenia. Symulacje -
Controlling procesów -
Tworzenie i obróbka filmów dla dzieci -
Nauka Programowania z Minecraftem -
Animacja komputerowa. Algorytmy i techniki -
ECDL Advanced na skróty z CD-ROM (Edycja 2012) -
AutoCAD 2016/LT2016/360+. Kurs projektowania parametrycznego i nieparametrycznego 2D i 3D -
Analityk systemów -
ECDL na skróty z CD (Edycja 2012) -
Magia Ruby -
Urządzenia techniki komputerowej. Cz. 2 Urządzenia peryferyjne i interfejsy -
Kurs księgowości komputerowej (wydanie 2015) -
Urządzenia techniki komputerowej cz. I Jak działa komputer? -
OpenCL. Akceleracja GPU w praktyce -
Android w praktyce. Projektowanie aplikacji -
Księga animacji LEGO -
Akademia sieci Cisco. CCNA Exploration. Semestr 2 -
Inżynieria wymagań w praktyce -
Piksele, wektory i inne stwory -
Box2D: fizyczny świat w pudełku -
Zrozumieć programowanie -
Testowanie i jakość oprogramowania. Modele, techniki, narzędzia -
SCRUM i nie tylko. Teoria i praktyka w metodach Agile -
Akademia sieci Cisco. CCNA Exploration. Semestr 1