Cloud computing dla niewtajemniczonychKiedy gaz, bieżąca woda i elektryczność stały się powszechnie dostępne, przybrały charakter usług komunalnych. Obecnie większość ludzi pisze, gra i używa różnych programów na komputerze stacjonarnym, a łączy się z siecią Internet dopiero w przypadku, gdy szukają informacji. W przyszłości będziemy stopniowo wycofywać komputery i uzyskiwać dostęp do wszystkich informacji i usług bezpośrednio w Internecie, który obciąży nas finansowo za zużyty czas. Rewolucja komputerowa doprowadzi w końcu do tego, że komputery znikną w chmurach. |
Cloud Computing
Polecamy
-
Akademia sieci Cisco. CCNA Exploration. Semestr 2 -
Akademia sieci Cisco. CCNA Exploration. Semestr 1 -
Testowanie i jakość oprogramowania. Modele, techniki, narzędzia -
Algorytmy -
Piksele, wektory i inne stwory -
Oficjalny podręcznik ScratchJr -
Twórz własne gry komputerowe w Pythonie -
Praktyczna analiza powłamaniowa -
ECDL na skróty z CD (Edycja 2012) -
Kurs księgowości komputerowej (wydanie 2015) -
Świat poza jQuery. Biblioteki: AngularJS, KnockoutJS i BackboneJS -
JavaScript dla dzieci. Programowanie na wesoło -
Nauka Programowania z Minecraftem -
Java. Programowanie praktyczne od podstaw -
Kurs kadry i płace. Edycja 2015 -
Bezpieczeństwo informacyjne -
Zrozumieć programowanie -
Programowanie w języku R. Analiza danych. Obliczenia. Symulacje -
SCRUM i nie tylko. Teoria i praktyka w metodach Agile -
Zawód tester -
Akademia sieci Cisco. CCNA Exploration. Semestr 4 -
AutoCAD 2016/LT2016/360+. Kurs projektowania parametrycznego i nieparametrycznego 2D i 3D -
Inżynieria oprogramowania -
Analityk systemów -
PTC MathCAD Prime 3.0. Obliczenia i programowanie -
Księga animacji LEGO -
Android w praktyce. Projektowanie aplikacji -
Box2D: fizyczny świat w pudełku -
OpenCL. Akceleracja GPU w praktyce -
Urządzenia techniki komputerowej cz. I Jak działa komputer? -
Inżynieria wymagań w praktyce -
Akademia sieci Cisco. CCNA Exploration. Semestr 3 -
Arduino dla dzieci. Poznaj świat elektroniki i programowania -
Magia Ruby -
Controlling procesów -
Grafika 3D czasu rzeczywistego. Nowoczesny OpenGL -
ECDL. Bazy danych. Moduł 5 ECDL. Bazy danych. Moduł 5 -
Animacja komputerowa. Algorytmy i techniki -
Praktyczna inżynieria wsteczna -
Teoria i algorytmy sterowania -
Tworzenie i obróbka filmów dla dzieci -
Urządzenia techniki komputerowej. Cz. 2 Urządzenia peryferyjne i interfejsy -
ECDL Advanced na skróty z CD-ROM (Edycja 2012)