Underscore.js.Underscore.js jest to biblioteka dostarczająca nam użytecznych funkcji podczas pracy w Java Scripcie. Wiem, bardzo dokładna i wyczerpująca definicja. A tak na poważnie, jest to biblioteka dostarczająca nam narzędzia pozwalające na poprawę naszej pracy podczas wykonywania codziennych prac programistycznych. Oferuje nam ona około 80 funkcji, które mają za zadanie uprościć i zoptymalizować naszą pracę. Skupiają się one głównie na tematyce zarządzania kolekcjami, obiektami oraz przygotowanymi przez nas funkcjami. Jeden z moich przyjaciół podczas rozmowy na temat underscore.js powiedział, że „jest to taki Linq przeniesiony do Java Script-u”. Na pewno porównanie to ma w sobie trochę sensu. Jak dużo, to pozostawiam już ocenie własnej, każdego czytelnika. |
Biblioteki i narzędzia
Polecamy
-
Praktyczna analiza powłamaniowa -
Kurs kadry i płace. Edycja 2015 -
Bezpieczeństwo informacyjne -
Analityk systemów -
Akademia sieci Cisco. CCNA Exploration. Semestr 1 -
AutoCAD 2016/LT2016/360+. Kurs projektowania parametrycznego i nieparametrycznego 2D i 3D -
Kurs księgowości komputerowej (wydanie 2015) -
OpenCL. Akceleracja GPU w praktyce -
Controlling procesów -
Akademia sieci Cisco. CCNA Exploration. Semestr 2 -
Zrozumieć programowanie -
Twórz własne gry komputerowe w Pythonie -
Android w praktyce. Projektowanie aplikacji -
Inżynieria oprogramowania -
ECDL Advanced na skróty z CD-ROM (Edycja 2012) -
Magia Ruby -
Księga animacji LEGO -
ECDL na skróty z CD (Edycja 2012) -
Box2D: fizyczny świat w pudełku -
Algorytmy -
Java. Programowanie praktyczne od podstaw -
SCRUM i nie tylko. Teoria i praktyka w metodach Agile -
Animacja komputerowa. Algorytmy i techniki -
JavaScript dla dzieci. Programowanie na wesoło -
Akademia sieci Cisco. CCNA Exploration. Semestr 4 -
Teoria i algorytmy sterowania -
Świat poza jQuery. Biblioteki: AngularJS, KnockoutJS i BackboneJS -
Praktyczna inżynieria wsteczna -
Piksele, wektory i inne stwory -
Urządzenia techniki komputerowej. Cz. 2 Urządzenia peryferyjne i interfejsy -
Oficjalny podręcznik ScratchJr -
PTC MathCAD Prime 3.0. Obliczenia i programowanie -
Arduino dla dzieci. Poznaj świat elektroniki i programowania -
Programowanie w języku R. Analiza danych. Obliczenia. Symulacje -
Nauka Programowania z Minecraftem -
Tworzenie i obróbka filmów dla dzieci -
Akademia sieci Cisco. CCNA Exploration. Semestr 3 -
Urządzenia techniki komputerowej cz. I Jak działa komputer? -
Zawód tester -
Akademia sieci Cisco. CCNA. Pełny przegląd poleceń -
Testowanie i jakość oprogramowania. Modele, techniki, narzędzia -
Grafika 3D czasu rzeczywistego. Nowoczesny OpenGL -
ECDL. Bazy danych. Moduł 5 ECDL. Bazy danych. Moduł 5