T. Cormen, Algorytmy jako technologiaPrezentowany rozdział to drugi z kolei udostępniony dla Państwa fragment najlepszego na świecie podręcznika z dziedziny algorytmów i struktur danych, nazywanego BIBLIĄ ALGORYTMÓW. |
Algorytmika
Polecamy
-
Teoria i algorytmy sterowania -
Akademia sieci Cisco. CCNA. Pełny przegląd poleceń -
ECDL na skróty z CD (Edycja 2012) -
Praktyczna inżynieria wsteczna -
ECDL. Bazy danych. Moduł 5 ECDL. Bazy danych. Moduł 5 -
Kurs kadry i płace. Edycja 2015 -
JavaScript dla dzieci. Programowanie na wesoło -
Zrozumieć programowanie -
Akademia sieci Cisco. CCNA Exploration. Semestr 4 -
Analityk systemów -
Twórz własne gry komputerowe w Pythonie -
Akademia sieci Cisco. CCNA Exploration. Semestr 2 -
Controlling procesów -
SCRUM i nie tylko. Teoria i praktyka w metodach Agile -
Arduino dla dzieci. Poznaj świat elektroniki i programowania -
Bezpieczeństwo informacyjne -
Inżynieria oprogramowania -
Urządzenia techniki komputerowej. Cz. 2 Urządzenia peryferyjne i interfejsy -
Akademia sieci Cisco. CCNA Exploration. Semestr 1 -
Akademia sieci Cisco. CCNA Exploration. Semestr 3 -
Grafika 3D czasu rzeczywistego. Nowoczesny OpenGL -
Testowanie i jakość oprogramowania. Modele, techniki, narzędzia -
Zawód tester -
Piksele, wektory i inne stwory -
Kurs księgowości komputerowej (wydanie 2015) -
ECDL Advanced na skróty z CD-ROM (Edycja 2012) -
Animacja komputerowa. Algorytmy i techniki -
Księga animacji LEGO -
Nauka Programowania z Minecraftem -
Tworzenie i obróbka filmów dla dzieci -
Praktyczna analiza powłamaniowa -
Świat poza jQuery. Biblioteki: AngularJS, KnockoutJS i BackboneJS -
Programowanie w języku R. Analiza danych. Obliczenia. Symulacje -
Inżynieria wymagań w praktyce -
Oficjalny podręcznik ScratchJr -
Urządzenia techniki komputerowej cz. I Jak działa komputer? -
Java. Programowanie praktyczne od podstaw -
PTC MathCAD Prime 3.0. Obliczenia i programowanie -
Magia Ruby -
Box2D: fizyczny świat w pudełku -
OpenCL. Akceleracja GPU w praktyce -
AutoCAD 2016/LT2016/360+. Kurs projektowania parametrycznego i nieparametrycznego 2D i 3D -
Android w praktyce. Projektowanie aplikacji