W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj
X

Księgarnia PWN

   

   

   

   

.

.

   

   

   

   

Bezpłatny newsletter


„Box2D: fizyczny świat w pudełku” – konkurs!

„Box2D: fizyczny świat w pudełku” – konkurs!

Chcecie dowiedzieć się, jak napisać grę na smartfona, zgodną z obecnymi standardami, jak zaimplementować funkcjonalność ze sztandarowych tytułów oraz jak tworzyć własne rozwiązania z uwzględnieniem fizyki? Zapraszamy do udziału w konkursie! Do wygrania trzy egzemplarze książki Łukasza Grządki i Marcina Różańskiego „Box2D – fizyczny świat w pudełku”.

Box2D – silnik fizyczny wykorzystywany obecnie w setkach gier – należy do oprogramowania pośredniczącego middleware. Dzięki możliwościom Box2D, każdy programista może zrealizować od zera grę komputerową odpowiadającą na wymogi naszych czasów.

Rozwiązanie konkursu: Dziękujemy wszystkim uczestnikom za odpowiedzi. Książka „Box2D – fizyczny świat w pudełku” trafi do: Łukasza Kubickiego, Piotra Wicherskiego, Szymona Ratajczaka i Dominika Marciniszyna. Gratulujemy! 

Zadanie konkursowe:

wymień trzy gry zrealizowane dzięki Box2D.

Odpowiedzi podawajcie w komentarzach pod ogłoszeniem konkursu na naszym fb: https://www.facebook.com/pages/itpwnpl/1498406360415391?fref=ts 

Czekamy do kolejnego czwartku 23 kwietnia, do godziny 23:59!

Spośród odpowiedzi redakcja wybierze trzy, których autorzy zostaną nagrodzeni książką Łukasza Grządki i Marcina Różańskiego „Box2D – fizyczny świat w pudełku”.

Zaglądajcie do nas – już niebawem kolejne konkursy!

Polecamy

Partnerzy