W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj
X

Księgarnia PWN

   

   

   

   

   

   

   

   

.

.

Bezpłatny newsletter


Programowanie

Grafika 3D czasu rzeczywistego – Nowoczesny OpenGL

Grafika 3D czasu rzeczywistego – Nowoczesny OpenGL

Możliwość programowania kart graficznych to obecnie standard w programowaniu grafiki 3D, a jednocześnie cały czas atrakcyjna nowość w programowaniu ogólnego przeznaczenia. W jaki sposób zacząć korzystać z możliwości tworzenia tzw. shaderów wykonywanych przez procesor karty graficznej oraz jak je skompilować?

Czytaj dalej »

Kim jest Agile Tester?

Kim jest Agile Tester?

Świat przyspiesza – potok informacji nie ma końca, dlatego potrzebujemy szybkich i skutecznych metod wytwarzania nowych produktów. W tym własnie celu opracowane zostały metody i frameworki Agile, za Scrum na czele.

Czytaj dalej »

Czym są metody Agile? Odpowiada Krystian Kaczor, autor książki „SCRUM i nie tylko”

Czym są metody Agile? Odpowiada Krystian Kaczor, autor książki „SCRUM i nie tylko”

Krystian Kaczor to doświadczony coach, trener i konsultant IT, który na co dzień łączy ze sobą dwa światy, twardych umiejętności i technologii oraz miękkich umiejętności i psychologii. Jako Agile Coach buduje i prowadzi Zespoły Agile, przeprowadza transformacje organizacji i ulepsza wdrożone procesy. Prowadzi szkolenia z obszaru Agile, Scrum, Testowania w Agile oraz umiejętności miękkich i rozwoju osobistego. Nakładem Wydawnictwa Naukowego PWN ukazała się jego książka „Scrum i nie tylko. Teoria i praktyka w metodach Agile”, która przybliża polskim czytelnikom zagadnienia związane z zarządzaniem projektami za pomocą metod zwinnych.

Zapraszamy do odsłuchania krótkiego nagrania z Autorem!

Czytaj dalej »

Adam Roman o swojej książce „Testowanie i jakość oprogramowania”

Adam Roman o swojej książce „Testowanie i jakość oprogramowania”

Redakcja it.pwn.pl spotkała się z Adamem Romanem na TestingCup 2015. Efektem naszej rozmowy jest kilkuminutowe nagranie, w którym Autor opowiada o swojej nowej książce „Testowanie i jakość oprogramowania. Modele, techniki, narzędzia”. Jak zrodził się pomysł napisania książki? Do kogo jest ona skierowana? I co dokładnie zawierają poszczególne jej części? Odpowiada Adam Roman, adiunkt w Instytucie Informatyki UJ, który od wielu lat prowadzi wykłady i seminaria z testowania oprogramowania, certyfikowany tester (ISTQB Advanced Level) i autor szkoleń przygotowujących do egzaminów ISTQB. 

Czytaj dalej »

OpenCL – dodawanie wektorów

OpenCL – dodawanie wektorów

Proponujemy podrozdział książki Marka Sawerwaina „OpenCL. Akceleracja GPU w praktyce”. Autor w publikacji skupił się na przedstawieniu licznych przykładów, które ułatwią pracę programistom.

W prezentowanej przez nas części autor omawia dodawanie wektorów w języku C.

Czytaj dalej »

Box2D – zaczynamy!

Box2D – zaczynamy!

Jak zainstalować Box2D i zacząć z niego korzystać? Jak przygotować środowisko i podjąć decyzje projektowe? Dowiecie się tego z książki Łukasza Grządki i Marcina Różańskiego. Autorzy w publikacji zachęcają do tworzenia gier i tłumaczą, jak to robić.

Czytaj dalej »

„Scrum i nie tylko. Teoria i praktyka w metodach Agile”

„Scrum i nie tylko. Teoria i praktyka w metodach Agile”

Przedstawiamy Wam fragment książki Krystiana Kaczora „Scrum i nie tylko. Teoria i praktyka w metodach Agile”. W publikacji zostały omówione metody zwinne Agile, dzięki którym w łatwy i szybki sposób można zaspokoić potrzeby klienta. W tej części autor omawia metodę Feature-Driven Development.

Czytaj dalej »

Polecamy

Partnerzy