W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj
X

Księgarnia PWN

   

   

   

   

   

   

   

   

.

.

Bezpłatny newsletter


Animacja komputerowa. Algorytmy i techniki

Animacja komputerowa. Algorytmy i techniki

Najlepsza książka o technikach animacji! Stanowi wprowadzenie do kluczowych pojęć animacji: syntezy obrazów, przekształceń i reprezentacji położenia. Zawiera przykłady i ich implementację w języku C.

Pierwszy na polskim rynku podręcznik kierowany do animatorów. Stanowi wprowadzenie do kluczowych pojęć animacji, w tym syntezy obrazów, przekształceń i reprezentacji położenia.

Książka zawiera:

  • najnowsze osiągnięcia techniki animacji obejmujące animację płynów, postaci ludzkich i miękkich części ciała,
  • algorytmy wysokopoziomowe, w tym hierarchiczne modelowanie kinematyki, symulację ruchu brył sztywnych, układy cząsteczek, funkcje energii, wykrywanie kolizji i reakcje na nie,
  • algorytmy i techniki odtwarzania zjawisk przyrodniczych i modelowania oraz animowania postaci.

Zaawansowane techniki programistyczne wyjaśnione są za pomocą szczegółowo opisanych przykładów oraz podana jest ich implementacja w języku C.

Książka kierowana jest do animatorów, programistów gier komputerowych, studentów i absolwentów specjalności związanych z multimediami, zarówno na uczelniach technicznych jak i akademiach sztuk pięknych.

O autorze:

Rick Parent

Profesor na Wydziale Informatyki i Inżynierii Uniwersytetu Stanu Ohio. Współzałożyciel i prezes The Computer Animation Company. Jego zainteresowania naukowe obejmują różne aspekty animacji komputerowej ze specjalnym uwzględnieniem animacji postaci ludzkich. Obecnie pracuje nad animacją twarzy i nad używaniem opartych na modelach postaci technik rejestrowania ruchu sfilmowanych postaci ludzkich.

Polecamy

Partnerzy